ZAMENE I REKLAMACIJE

Ukoliko ste nakon preuzimanja robe utvrdili da Vam veličina ne odgovara ili iz bilo kod drugog razloga želite da zamenite artikal za drugi, imate pravo na zamenu kupljenog, a nekorišćenog artikla u roku od 14 dana od dana prijema artikla.

Ukoliko ste kupovinu robe izvršili putem online prodavnice www.coconutshop.rs zamenu možete izvršiti isključivo putem online prodavnice www.coconutshop.rs i to na sledeći način:

  1. Popunite i pošaljite Obrazac za zamenu artikla na office@coconutshop.rs ili nas kontaktirajte na broj telefona 065/2005813 gde ćete dobiti detaljne instrukcije. Obrazac za zamenu preuzmite OVDE.
  2. Artikal nije moguće menjati ukoliko je nošen ili tretiran.
  3. U slučaju zamene robe kupac snosi trošak transporta artikla-
  4. Mi ćemo Vas obavestiti o adresi na koju treba da dostavite artikal.
  5. SZTR Coconutće izvršiti zamenu u roku od 10 dana od dana prijema artikla.
  6. PRAVILNIK O POSTUPKU I NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIJE

    Član 1
    Ovim pravilnikom Trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom proizvodu putem sajta www.coconutshop.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.

    Član 2
    Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji u putem interneta na sajtu www.coconutshop.rs kupuje proizvode za lične potrebe ili potrebe drugih.

    Član 3
    Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod zbog nedostataka koji su nastali, u roku od 24 meseca od dana kupovine. Istekom roka iz stava 1. ovog člana kupac gubi pravo na podnošenje prigovora.

    Član 4
    Zahtev za reklamaciju može se dostaviti samo poštom na sledeću adresu  : SZTR Coconut, Šljukina 9 , 21208 Sremska Kamenica

  7. Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan:
    – u zahtevu za reklamaciju da navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste
    – dostavi račun ili drugi dokaz o kupovini (kopija računa, slip i sl.)
    – dostavi potpisani nalog za ispravku

    Član 5
    Kupac nema pravo na prigovor ako je:
    – propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen u članu 3. ovog pravilnika;
    – nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom drugih;

    Član 6
    Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik, i obaveštava Kupca u roku od 8 dana od dana prijema iste.

    Član 7
    U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Trgovca, Kupac ima pravo po sopstvenom izboru na:
    – zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan proizvod;
    – vraćanje iznosa cene plaćene po priloženom računu;
    – otklanjanje nedostatka na proizvodu.

    Trgovac se obavezuje da će kupcu u zavisnosti od prirode reklamacije u roku od 14 dana rešiti pitanje iste (izvršiti zamenu proizvoda/vratiti iznos cene po plaćenom računu/otkloniti nedostatak na proizvodu)

    Član 9
    Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.

    Obrazac za reklamaciju možete preuzeti OVDE.