ZAMENE I REKLAMACIJE
Ukoliko ste nakon preuzimanja robe utvrdili da Vam veličina ne odgovara ili iz bilo kod drugog razloga želite da zamenite artikal za drugi, imate pravo na zamenu kupljenog, a nekorišćenog artikla u roku od 14 dana od dana prijema artikla.
Ukoliko ste kupovinu robe izvršili putem online prodavnice www.coconutshop.rs zamenu možete izvršiti isključivo putem online prodavnice www.coconutshop.rs i to na sledeći način:
- Popunite i pošaljite Obrazac za zamenu artikla na office@coconutshop.rs ili nas kontaktirajte na broj telefona 065/2005813 gde ćete dobiti detaljne instrukcije. Obrazac za zamenu preuzmite OVDE.
- Artikal nije moguće menjati ukoliko je nošen ili tretiran.
- U slučaju zamene robe kupac snosi trošak transporta artikla-
- Mi ćemo Vas obavestiti o adresi na koju treba da dostavite artikal.
- SZTR Coconutće izvršiti zamenu u roku od 10 dana od dana prijema artikla.
-
PRAVILNIK O POSTUPKU I NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIJE
Član 1
Ovim pravilnikom Trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom proizvodu putem sajta www.coconutshop.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.Član 2
Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji u putem interneta na sajtu www.coconutshop.rs kupuje proizvode za lične potrebe ili potrebe drugih.Član 3
Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod zbog nedostataka koji su nastali, u roku od 24 meseca od dana kupovine. Istekom roka iz stava 1. ovog člana kupac gubi pravo na podnošenje prigovora.Član 4
Zahtev za reklamaciju može se dostaviti samo poštom na sledeću adresu : SZTR Coconut, Šljukina 9 , 21208 Sremska Kamenica -
Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan:
– u zahtevu za reklamaciju da navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste
– dostavi račun ili drugi dokaz o kupovini (kopija računa, slip i sl.)
– dostavi potpisani nalog za ispravkuČlan 5
Kupac nema pravo na prigovor ako je:
– propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen u članu 3. ovog pravilnika;
– nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom drugih;Član 6
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik, i obaveštava Kupca u roku od 8 dana od dana prijema iste.Član 7
U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Trgovca, Kupac ima pravo po sopstvenom izboru na:
– zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan proizvod;
– vraćanje iznosa cene plaćene po priloženom računu;
– otklanjanje nedostatka na proizvodu.Trgovac se obavezuje da će kupcu u zavisnosti od prirode reklamacije u roku od 14 dana rešiti pitanje iste (izvršiti zamenu proizvoda/vratiti iznos cene po plaćenom računu/otkloniti nedostatak na proizvodu)
Član 9
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.Obrazac za reklamaciju možete preuzeti OVDE.